fredag 21 januari 2011

Gokväll!

Då har jag placerat mej i soffan med macka och yoghurt. Skall titta på Let´s Dance.

Vad har jag gjort idag då, eftersom jag inte har bloggat?
Jo i morse hämtade jag Yohanna och Lina, så åkte vi till IKEA. Började med frukost där..tänk en enda liten guldpeng, och så får du kaffe, pålägg, och två små frallor.
Skillnad om du går ut och äter frukost ngn annan stans.
Handlade lite, bl a två vita kuddöverdrag till vard.rummet, en vit lampskärm till sovrummet och lite annat smått och gott!
Sen därifrån och till köpcentrat..handlade lite mat..och lite saker på Gallerix.



                                                          Älskade Yo

Nu på sen eftermiddagen har jag varit med Josefine på Torp. Tog bl a en fika där.

Önskar er alla en fortsatt bra kväll och var rädda om er! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika