söndag 30 januari 2011

Solens strålar

Godmorgon alla där ute!
Vilken morgon att vakna till! Ett helt annat ljus på himlen och solens strålar letar sig redan fram. Underbart! Trots nästan -5c så har jag en liten föraning om våren!

Njutit av frukosten,,huset jag bor i är så tyst, vilket är underbart! Men när jag tassar upp tidigt på morgonen och fixar frukosten, känns det som om jag väcker hela huset!

Idag skickar jag ett Grattis till födelsedagsbarnet! Eller barnet och barnet...hihi.

Om en stund kommer Anki hit på fika. Sen har jag en liten..fundering på, att jag skulle dra på mej löparkläderna och ge mej ut på en liten sväng. Är verkligen någonting jag saknat. Har ju inte tränat på länge. Dels pga handen, och sedan vädret. Men nu snart...så skall jag börja igen!!!
Annars blir det nog en lugn söndag!

Önskar er alla en underbar dag! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika