måndag 28 februari 2011

Frukostmys....

Godmorgon, alla därute!
Hoppas att måndagsmorgen har börjar bra för er!
Själv har jag varit uppe länge. Haft frukostmys..är underbart att börja dagen så!

Äta frukost i lugn och ro..och bara vara!
Nu skall jag strax åka och hämta Älskade Josefine, och sedan skall vi ha en heldag i Göteborg! S k mor och dotter dag!

När vi kommer ner skall jag träffa Anki och ta en fika med henne...såå mys!
Sen får vi se vad Josefine och jag gör..blir nog lite besök i olika affärer...hihi....

Nu måste jag rusa!
Önskar er alla en fantastisk dag och var rädda om er! Kram/Annika

Ps..glömde uppdatering av vädret...hihi...ca -2c och såå grått o trist! Tur att jag förgyller dagen med mysiga saker!

3 kommentarer:

  1. Låter som en kanondag.Älskar ju mitt Göteborg.Önskar er en kanondag.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Låter som att du kommer att få en perfekt dag :-)
    Själv väntar sjukgymnastikbesök och uppladdning inför jobbet imorgon med att redigera en massa bilder.

    Kram Bittan

    SvaraRadera
  3. Låter härlig med frukostmys. Hoppas du får en härlig mor och dotter dag i Göteborg. Själv började inte dagen så bra på jobbet, då man kom till avdelningen var det Vinterkräksjukan som gick och nu har vi isolerat alla på sina rum. Hoppas man klarar sig själv.
    Ha de gott
    Kram Britt

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika