måndag 28 februari 2011

Göteborg....

Vilken underbar dag....älskade Josefine och jag har haft i Göteborg!
När vi kom ner gick vi till Fröken Olssons, där bästaste Anki mötte upp! Josefine fikade med en fd arbetskamrat, så Anki och jag lunchade själva. Satt som vanligt i ett par timmar...sååå mysigt!
 Ja du Anki, tänk så länge vi känt varandra nu, och så mycket glädje och sorg vi upplevt tillsammans...
Tänk..bl a när vi jobbade ihop..det var tider det..haha.

När Anki och jag skildes åt, så mötte jag upp Josefine igen och vi gick i lugn och ro på stan.
Sen blev vi lite fika sugna....


 Blev bjuden..på kaffe och kaka...Tack Josefine!

 Var bara tvungen att ta en bild på Josefines kaka...blev lite sugen..kan ju äta kakan men inte grädden..så då kvittar det...hihi

 Efter avslutat fika gick vi lite till...handlade inget spec. När vi sen åkte hem stannade vi till på IKEA..tittade efter hur stora kartongerna var..till bordet som jag tänkt köpa.
Mr M sa i morse att han kan fixa det åt mej...så slipper jag fundera på om jag får plats med det el inte i min bil. Såå snällt!

När jag kom hem..låg det ett kuvert på min hallmatta. Gissa om jag blev GLAD! Hade fått kort och en jättesöt ängen...av nästa...bästaste Anki. Men gud hur många bästaste Anki..har hon tänker ni säkert...el börjar hon bli senil...så hon pratar om samma person...?
Nej..nej...har..en Anki här i stan...en Anki i Gbg...och en Anki i Strömstad! Kuvertet var från Anki i Strömstad!
Så nu har jag förklarat det...:)
Här är iaf kortet...


Tack Anki....och hoppas att du SNART kommer och hälsar på! Kom precis på...tänk såå länge vi har kännt varandra! Vart har dom 34 år tagit vägen..? Skrev jag 34..men guud såå länge vi kännt varandra! Snart dags att fira..el vad tycker du?

Nej..nu blir det tv-tittande en stund..bl a skall jag se på Oscarsgalan...kl..22.00.  Sen väntar nog sängen..skall upp tidigt i morgon. Skall iväg och få min B12 spruta...samt till läkaren för mitt hjärta.

Önskar er alla en fortsatt fin kväll! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. ÅÅÅÅ vad jag saknar goa götet.Ha en skön kväll pch lycka till i morron.Kram Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika