lördag 19 februari 2011

QX Gaygalan....

Har tittat på galan på tv 4. Såå bra! Tänk så mycket klokt som sades på denna galan! Synd bara..tycker att den kunde varit mycket längre!
Undra vilket år...som jag skall ta mej i kragen och gå med i Pride tåget i Sthlm, som stolt förälder!!!

Idag har Susanne varit här...som vanligt mycket att prata  om, och för att inte tala om alla go skratt1 Precis vad man behöver!

Sen har jag fikat på stan med Josefine. Alltid lika mysigt!

Har varit sol och fint...men sååå kallt...nu ikv är det...-15.7c. Brrr....

Nu ikv har jag varit hemma hos bästaste Lisa...ätit ost och kex och druckit vin till det. Sen kaffe och semelkrans..mmmmm.

Pratat med Josefine nu ikv. ÄNTLIGEN en läkare som tagit henne på allvar! Så nu är jag övertygad om, att snart är både känseln och yrseln bra!!!

Nu skall jag strax lägga mej och läsa.." Varför gråter inte Emma "....den är så bra!

Önskar er alla en god natt! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika