onsdag 16 februari 2011

Snö..igen....

Nej..jag vill inte...ha mera snö alltså. Men har snöat lite nu på em..känns som om luften går ur mej.
Kommer visst en och annan flinga fortfarande.

Blir nog vår, så småningom..men det lär nog dröja!

Efter att jag strukit tvätten. gick jag ner på stan. Närmare bestämt till Lejas. Där mötte jag upp Yo och Lina. Sedan gick jag och handlade lite, hämtade även ut mina böcker jag beställt.

Har även träffat Josefine på Lejas nu på em. Innan hon åkte till jobbet.

Hem och lagade lite middag, och nu är det som vanligt lite tv tittande.

Måste visa hur fint halsbandet blev, samt att jag visar vilka böcker jag köpt.





 Nora Roberts är en av mina favorit författarinnor

Skulle tro, att när jag läser denna boken..så kommer jag nog att gråta mej igenom den!

Har ni möjlighet, så titta på EFTERLYST ikv, där är Emma med.

Önskar er alla en underbasr kväll..och var rädda om er!!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika