torsdag 24 februari 2011

Torsdagsmorgon!

Tack för era kommentarer! Dom värmer alltid!

Godmorgon förresten!

Idag läste jag något så bra!  jag citerar..." I och med att man bara kan tänka en tanke åt gången, så måste man ju tänka en positiv tanke " Tyckte att detta var så bra!

Tja, hur är det här idag då? Jo här är det bra...:) Sovit ganska bra inatt..har tack o lov inte känt så mycket av axeln!
Sitter och tittar ut på en mulen dag...solen letade sig fram för en stund sedan..men verkade som om den gick och la sig igen...för nu har molnen och det gråa..tagit över.
Kylan håller oss i ett järngrepp. Nästan - 10c. Skulle ju bli mera snö idag..och det ser precis så ut...
Men jag VILL ju inte det...!!!

Så vad händer idag då...? Skall strax göra mej i ordning..för att gå till Pias jobb..och där bli bjuden på fika!
Sen i em kommer bästaste Anki, och efter det skall jag ev åka med Josefine till Överby. Skall då passa på att köpa vit färg. Hi hi..finns alltid ngt jag kan måla..!!!
Så nu skall jag hoppa ur pyjamasen och fixa till mej.

Ha en underbar dag, alla därute, och var rädda om er...för kom ihåg! Det finns bara en som du!!!
Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Godmorgon vännen !
    Tack för dina kloka ord att vakna upp till.... å det där sista med att det finns bara en som Du haha vilken j...a tur ,det tänkte jag då :-)
    ha en fin dag.
    kram Bittan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika