torsdag 21 april 2011

Glad Påsk.....

Godmorgon....och Grattis Annika på namnsadagen!! Jo..man tackar!! ...Hahaha...

Startade upp dagen med en löptur...härlig luft..och tänk nu är träningen gjord för dagen!

Vädret..hmm..tror kanske inte jag skall kommentera det...el..jo är grått....hoppas att dagen och påsken nu visar sig från sin bästa sida..och att det fina vädret kommer även hit!

Så vad händer idag då...?

Jo skall strax fixa frukost och sedan en härlig dusch.

Sen skall jag fixa lite saker nu på fm..bl a köpa lite blommor...träffa älskade Josefine och fika med henne...sen har jag en liten hemlis på gång..men den återkommer jag till senare!

Önskar er alla en underbar skärtorsdag...och hoppas att ni inte stressar för mycket!!!
Var rädda om er!!! Kram/Annika




2 kommentarer:

  1. GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN OCH EN HA EN RIKTIGT GLAD PÅSK. SKALL STRAX UT OCH SE ALLA, 10 000 NORRMÄN SOM KOMMER TILL STRÖMSTAD IDAG. DET ÄR UNDERBART VARMT OCH SOLIGT SÅ DET BLIR NOG BESÖK PÅ NÅGON AV UTESERVERINGARNA I HAMNEN.

    KRAM ANKI

    SvaraRadera
  2. Glad Påsk :O) och Grattis på namnsdagen. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika