onsdag 20 april 2011

Godmorgon.....

Idag är det en mulen dag...el mulen och mulen..ser ut som om solen..som vanligt försöker bryta sig ur molnen.
Kanske..kanske att det kan bli en fin dag! Har iaf +11c..och ser inte ut att blåsa så mycket.

Igår kväll..när jag hade satt mej tillrätta i soffan..haha..hörde bästaste Lisa av sig och undrade om jag ville komma dit på en fika.
Självklar ville jag det...satt på hennes underbara balkong...fikade..pratade och pratade..en härlig kväll!

Nu skall jag strax gå och fixa frukost..har märkt att jag tycker det är godare med frukost om jag har varit uppe en stund.
Så har det aldrig varit förut...då hann jag knappt upp innan jag var tvungen att äta!
Hmm...undra om det kan ha med åldern att göra? El nej..självklart inte...hihi...

Så idag..då?

Skall inte göra ngt speciellt...bara åka en sväng till Torp och fixa det sista till döttrarnas påskägg...ja ja..jag vet..dom är 24 och 25 år..men klart att dom  som vanligt.... skall ha sina påskägg!!

På Torp skall jag träffa bästaste Karin och ta en fika.

Nej nu måste jag äta....

Önskar er alla en fantastisk dag...var rädda om er..och kom ihåg.." Det finns bara en som du " Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Haha det finns fler men vi kom överens för ett par år sedan att kalla det påskpresent och det har det mer och mer övergått till :-)

    Vad duktig du är med ditt löpande !!!
    Jag går mest till bilen känns det som även om jag o bästa vänninnan försöker promenera några ggr i veckan. Har tills jag fick problem med min axel spelat tennis minst 2 pass i veckan och det saknar jag massor. Önskar jag kunde göra det igen.
    ha en fin dag vännen.
    kram Bittan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika