tisdag 19 april 2011

Hej på er......

I morse startade jag dagen med en löptur...så ljuvligt..sol..men ja just det...blåst..varit sol av och till sedan..och ca +18c.

När jag var på hemväg...stannade jag och köpte färska frallor...så kom älskade Yo på frukost. Såå mysigt!!
Sen åkte vi och tvättade bilen..eller vi och vi...maskinen gjorde det..hihi...
Sen en snabbis till Torp..jag handlade lite mat...

Hem med det...sen mötte jag upp Åsa..så vi lunchade på stan...då var det sol och skönt!

Sen hem en sväng innan det var dags för blodcentralen....

Var bara provtagning idag...tog två rör...ett för att blodgruppera mej...och ett för smittosamma sjukdomar...hade bra hb..högre än någonsin...blodtrycket 105/60..undra på att jag är yr ibland...samt vilopuls på 38..känner mej som en elitidrottare...haha....

Får svar om ungf 3 veckor..om jag får lämna eller inte.
På hemvägen gick jag vägen om Stil..och Lena..blev bjuden på kaffe där..alltid trevligt.

Skall bara ta det lugnt resten av dagen och kvällen.

Önskar er alla en fortsatt härlig tisdag!! Var rädda om er....Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Vilken härlig dag och du är så duktig med din löpning.
    Kram Agneta

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika