måndag 25 april 2011

Tack....

Ännu en gång..mina bloggvänner..Tack för era värmande kommentarer!


Varit en underbar dag...soldis..varmt..men lite vind..och den har varit kall!!!

Lilla mamma och jag åkte till Gustavsberg på fm...gick en promenad...pratade om vad som hände för ett år sedan..och allting runt det.
Sen gick vi och fikade på Snäckan...Satt i solen på balkongen och bara njöt!!

Josefine och Niklas kom också dit....


Syns lite dåligt...men är en matta av vitsippor...


















  



 Snäckan......




Efter att vi varit på Snäckan..åkte lilla mamma hem. Satte mej en stund på balkongen och läste ut boken...kan verkligen rekommendera denna boken...både gullig och tänkvärd!!!!




Nu ikväll träffades Josefine, Jenny, Yohanna, Lina och jag. Vi gick först strandpromenaden..och satt där och pratade lite sen hem till Josefine och fikade. Sååå mysigt! Tackar för det!! Är så sällan vi träffas såhär..men är ju såå mysigt!!

Hoppas ni haft en underbar Påskhelg..för det har jag haft!!! Önskar er en god natt och hoppas att ni sover gott!!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Hej
    Woooooooooooooow vilken underbar vitsippebild, sånt har jag aldrig sett i verkligheten. Jag har sett vitsippor, några stycken, men aldrig så där.
    Vad underbart det måste vara. Låter som ni haft en fin dag.
    Det är verkligen en fin tid i naturen.
    Ha en fin vecka.
    Kram Zara

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika