onsdag 20 april 2011

Vilken underbar dag.....

Strålande sol..eller strålande soldis...och lite blåst. Varit en underbar dag och ca +18c.

Varit på Torp..bl a fikat ute med bästaste Karin...så mysigt.

Sen hem en snabbis och sedan fika på Lejas med Josefine...satt ute även där..ljuvligt!

När jag kom hem..åt jag middag på balkongen...tar vara på dessa dagar och njuter i fulla drag!

Ser att björkarna slagit ut..otroligt så fort det gått..nu när värmen kom.

Tänker på förra påsken...då var mor och far här och sov över. Det var sist gången pappa gjorde det här.

Nej nu skall jag njuta lite till.....

Önskar er en Glad Påsk...







Döttrarnas ägg...har lagt i bara ngn liten sak...är det tradition..så är det...hihi




Önskar er alla en fortsatt underbar kväll...och stressa nu inte för mycket inför påskhelgen!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Hej! passar på att önska dig en skön påsk!Har gått kvällspromenaden nu och bara njöt.. Ja ägg hör till påsken för alla åldrar :) kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Ser att du haft det mysigt med fikastunder med goa vänner.
    Påskägg måste de få fast de är stora.
    Önskar dig en skön härlig påskhelg.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  3. Låter som en toppendag !!
    Ha de så mysigt i kväll också
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  4. ja man tänker på nära o kära vid såna här storhelger...Hälsa på min goaste mamma idag vid graven...Ha en go Påsk! Kramis Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika