tisdag 24 maj 2011

Årstid....

Om jag just nu..tittar ut genom fönstret och inte visste att det är 24 maj...så skulle jag kunna tro att det är oktober!
Som sagt..blåser är ungf som när det är höststormar. Ngt positivt är...att det iaf inte regnar..just nu!

Så vad har jag då hittat på idag.....

Fikade med Annika..helt otroligt...sågs klockan 10.30 och helt plötsligt var klockan 13.00. Förstår inte....ha ha...att vi kan ha sååå mycket att prata om..men det har vi..och det är såå kul att ses!!! Som sagt mycket prat och skratt..!
Hoppas nu att du kommer iväg på din resa och att askmolnet inte lägger ngt hinder ivägen!!!

Sen hem...och har fortsatt att rensa...i skåp och pärmar...riktigt kul...och så skönt när det är gjort!!

Nu skall jag bara njuta av att vara inne...och inte göra ngt speciellt...jo lyssna på stormen som ryter utanför!

Önskar er alla en fortsatt skön tisdag! Glöm inte..att Fånga Dagen...lev och njut idag!!!  Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika