måndag 16 maj 2011

Blåst....

Har ni hör det förut...att här blåser...tänkte väl det. För det gör det igen..blir snart tokig..hatar verkligen när det blåser!!!
Solen har faktiskt visat sig en del nu på em..men det är tyvärr ingen värme.
Vill ha sol och varmt nu!!!

Tänk...att ligga på en solstol...höra havets brus...långa sandstränder...och solen bara gassar...där skulle jag vilja vara nu..eller helst igår!! Hihi....

Har fikat med Annika..träffades vid 11.00...tja vips...så var klockan nästan 14.00..helt otroligt!

Ja du Annika, från att bara hejat på varandra ibland...till att tillbringa flera timmar över en fika..visst är det fantastiskt!!! Såå trevligt!

När jag sen kom hem..fixade jag middag..kunde faktiskt sitta på balkongen..trots blåsten..hihi....

Sen låg stryktvätten där och blängde på mej...så okej då...var tvungen att ta den också.

Men nu...skall jag inte göra ngt mera idag...nu är det bara..slappa i soffan som gäller...kika lite på tv..och bara ha det gott!!

Ha nu en fortsatt härlig måndagskväll...och njut..här och nu....livet går ju inte i repris..!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Hoppas att det blir sommarväder snart. Det vill jag ha nu när en massa pollen har försvunnit.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Hoppas att sommar värmen kommer tillbaka snart.Vad skoj att du och dottern ska till Stockholm.Ha nu en skön kväll rara du .Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Ville kika in o önska dej en trevlig kväll.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  4. Ja nu är det dags att värmen kommer igen för jag tycker det är kallt, du har en intressant blogg tjejen;)
    kram Jeanette

    SvaraRadera
  5. Hallå! Tack för en mycket trevlig lång! fikastund idag. Annika

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika