tisdag 31 maj 2011

Bloggar på...

Bäst att passa på...eftersom jag har fått låna Yo´s dator....

Varit en sväng hos bästaste Karin....blåste som...och solen ville inte riktigt vara med...
Men fortf..varmt...+18c.

Har väntat på läkartid..var ju 14 dagar sedan jag ringde vårdcent...inte hört någonting..så nu ringde jag idag igen....
Hon som är ansvarig..har tyvärr inte gjort ngt åt det...men nu fick hon..ett medd..att hon skall skynda på....

Min kropp..mår lite si och så....i fredags låste sig mitt knä...gjorde såå ont....typiskt tänkte jag...där jag satt på bussen och strax var vi framme vid hotellet.
Tog tag runt knäskålen...och kunde på så sätt..fixa till det...som tur var....
Så det kan nog vara bra med röntgen....

Men som jag alltid tänker...det gäller att göra det bästa av allt..och se det positivt..hur jobbigt och svårt det än är!!!

Tänker ofta...att det finns dom som har det mycket värre än mej...men ibland blir jag lite självisk..men det går snabbt över...hihi...

Sen jag kom hem från Karin har jag putsat fönstren i vard.rummet...det behövdes verkligen...såå skönt nu ser jag ut igen...hahaha..

Tror inte det blir ngt av åskvädret..verkar inte så...var precis inne på yr..och tittade...vilket väder..det skall bli i helgen...om det nu stämmer!!!
Stålande sol..och varmt..från fred-månd!!!
Det behöver vi verkligen!!!

Nu skall jag strax fixa lite kaffe..och bara njuta!

Ha nu en fortsatt härlig kväll...njut...och fånga dagen...!!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Jo, ibland måste man få tycka synd om sig själv! Även om det finns dom som har det värre, haha.

    Här har vi haft +27 grader idag och strålande sol. I morron när jag tänkte hänga ut tvätt så blir det säkert regn!!

    Hoppas du fick en skön kaffestund.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  2. Jaa inte är det lätt att vara sjuk i Sverige heller ibland,mer än ofta att man glöms bort m.m Hoppas allt blir bra för dej! Jaa vi som längtar så till denna helg tillsammans med nära o kära.Vädret har ju lite betydelse då.Ingen åska här än men i Skövde hade den gått hörde jag av syster...Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får en läkartid snabbt, att gå och ha ont är inte roligt. Vet du, mitt knä låser sig också ibland...och det gör så ont och är så otäckt. Har aldrig hört någon ha så fast jag frågat...till och med läkare!! Är det minisken? Vet du? Lider med dig det är en så otäck känsla!!!

    Balen gick i alla fall bra...så både mor och dotter är nöjda:)

    Stor KRAM Helena

    SvaraRadera
  4. Hej
    Men stackars stackar dig som har såna bekymmer med knät, hoppas du får hjälp snarast.
    Härligt med nyputsade fönster, det är ett säkert vårtecken.
    Sköt om dig.
    Kram Zara

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika