onsdag 18 maj 2011

För jag har bara..regn hos mej....

Här har regnat och blåst mest hela dagen...är sååå trött på detta väder!

Känner i min kropp...att jag skulle behöva sol och värme.
Ringt vårdcent idag...så jag skall få en läkartid..och sedan en remiss..för röntgen av knä och axel......
Kroppen är tyvärr inte riktigt med nu..ont i nacken och axlarna....ja ja..blir nog bättre ngn dag.

Lilla mamma kom som sagt på morgonen...så vi avnjöt frukost med färska frallor...så gott!!

Sen gick hon iväg till frissan och jag gick till Mr M på hans jobb. Behövde få lite papper utskrivna.
Sen lunchade jag med Lisbeth..gick vägen om Uppströms och pratade lite med Josefine..hon var där för att fixa sitt hår.

När jag var på hemväg från stan ringde Boels dotter Lina....hon var på Näl...varit där över natten. Hon kunde inte komma hem...så jag åkte och hämtade henne.
Känns så skönt att man kan hjälpas åt...det är ju det vänner är till för!

Lilla mamma och jag åt middag när jag kom hem...hon hade med sig stora..köttbullar hit...sååå gott!!
Säger det...mammas köttbullar..mmmm.....

Varit en sväng till Blomsterlandet..köpte bl a basilika....

Nu avnjuter vi vin..ost och kex....det gäller att njuta här och nu...!!!
Önskar er alla en fortsatt härlig kväll!! Kramas och mys lite extra......Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Ååååå vilken härlig dag du har haft.Bara så skönt.Vad snällt av din mamma att ta med sina köttbullar.Bara så gott.Vad gott med ost kex och lite gott vin.ha en skön kväll rara du .Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. När man har lite vardagslyx så får man glömma värken en stund eller göra något man tycker är roligt.....allt går så mycket lättare med positivt tänk och de gillar jag med dig att du har...

    Må bäst!
    kram wivi

    SvaraRadera
  3. Låter som en härlig dag trots värken,
    Hoppas du får ngn hjälp efter röntgen.
    ha de gott o hälsa mamma :-)

    Kram Bittan

    SvaraRadera
  4. Ja va gött med mammas köttbullar...mmm,mmm..Ja du går med din värk,hoppas du får komma till en dr nu snart då! Nu ska jag cykla iväg i REGNET(..det bara öser ner...) till jobbet.Kom o hälsa på hos mej,utlottning på gång Kramis Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika