torsdag 26 maj 2011

Godmorgon.....

Då var dagens löpning avklarad...såå skönt...lite sol..och moln..men blåser inte så mycket...
En härlig tur..såhär på morgonen!

Skall strax packa ihop min lilla dator...sen får vi se..när jag får tillbaka den igen!


Vad händer idag då...i em skall jag träffa May-Britt igen och vi skall ta en tur till Snäckan.
Annars skall jag fixa lite här hemma...och bl a packa inför Sthlm i morgon!

Där skall Josefine och jag bara njuta...shoppa..fika...äta gott..ja i princip..bara vara.
När vi kommer upp i morgon skall Josefine träffa Anna...och jag skall träffa en god vän....och ta ett glas el två!
Var ett tag sedan vi sågs..så det skall bli sååå mysigt!!!

Nej..nu blir det en god frukost...tidningarna och nyhetsmorgon!

Önskar er alla en underbar dag...samt en lika underbar helg!!!

Var rädda om er och varandra....kom ihåg...ett leende eller ett vänligt ord..värmer!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Låter som en underbar dag.Hoppas att du får tillbaka din dator snart.Ha nu det så mysigt i Stockholm .Mys och njut.ha det gott nu rara vännen.Så hörs vi .Tack för din goa kommentar den värmde.*fniss'Ha det gott Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Låter som du hara bara mys framför dig. Så härligt! Seglar förbi på blogghavet;)Kram.

    SvaraRadera
  3. Du är duktig du som orkar kuta så där.
    Här får man typ vara glad om ögonen är öppna.;-) Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Ha det toppen i Stockholm. Det regnar tyvärr här idag men vi hoppas på sol när ni kommer :O)
    Önskar dig en jättetrevlig helg.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig dag du verkar ha, och Stockholm låter ljuvligt, trivs där likabra som när jag är i Göteborg.
    Önskar dig en skön helg.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  6. Hallojsan!

    Jag hoppas att du får en härlig tripp till mina trakter!!

    kramis Sanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika