torsdag 5 maj 2011

Gokväll på er......

Så har jag då blivit blodgivare! Känns jättebra och fungerade utmärkt!

Gick fort ...tog ungf 5 min att tappa mej på 4 ½ dl....när jag sedan reste huvudet efter tappningen..var det bara lite sus...så dom tippade mej lite..men det gick snabbt över!
Sen fick jag sitta en liten stund efteråt...tog en kaffe och bulle.

Men när jag kom ut från blodcent...tänkte jag...hmm...du borde suttit lite längre..men är som jag är...intalade mej själv..detta går jättebra!! Svimma inte.....gjorde det inte.
Men nästa gång...om ungf 4 mån när det är dags igen...då skall jag inte promenera dit..utan ta bilen!

Stannade till hos Yo på jobbet och pratade lite.

Fikat på stan med Annika..satt faktiskt ute i solen...fast med filtar om oss...blåst och varit lite kallt.

Sen hem...och precis kommit in..när Mr M knackade på dörren.....så då blev det fika igen...hihi....

Hämtat Josefine..så vi åkte en sväng till Snäckan..sen var hon med mej här hemma...och hjälpte mej att flytta över mina foton till ett usb-minne.
Måste nämligen lämna in min dator...för vissa av bokstäverna har försvunnit...som tur är går det på garantin..
Så då blir jag utan dator ett tag....

Önskar er alla en fortsatt skön kväll...och när det är dags...sov så gott!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Hua gjorde de ont?? Livrädd för sprutor o nålar överhuvudtaget ...
    Åhh utan dator ..jobbigt..
    Ha de så himlans bra
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  2. Hej, tack för trevlig fikastund idag. Men hur skall det gå utan dator (blogg)!?!? kram Annika

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika