söndag 15 maj 2011

Gokväll...

Jag skall till skillnad från många andra...INTE titta på hockeyn idag. Det är såå skönt..att själv få bestämma över fjärrkontrollen!
Det blir ist filmen...som jag sett flera gånger..." P.S. I love you "

Tänk..nu skiner solen...annars har den lyst med sin frånvaro idag...regnat o blåst...

Nu ikv kom Anki..så vi har varit och fikat på Snäckan...såå mysigt! Tänk ännu en gång...vi lärde känna varandra 1977..är en del år sedan...och vi har delat både sorg och glädje!!
Hon är verkligen en god vän...som man kan lita på i vått och torrt!!
Så glad att jag har dej som vän!!!

Nu är det soffan och tv:n som gäller...

Önskar er alla en fortsatt mysig söndag! Glöm inte bort att säga till någon..hur mycket du tycker om vederbörande!!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Här har också regnat i stort sett hela dagen bläää
    Skönt med en sån vän :)
    Ha de så mysigt
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Hej och tack själv för alla braa år och trevliga stunder. Nu senast på Snäckan. Som du vet, här blir det verkligen hockey. Vi leder....
    kram Anki

    SvaraRadera
  3. Lyckades trycka bort kommentaren när jag skulle logga in ...tror jag ,annars blir det två.
    Hockeyn slipper inte jag , om jag inte vill sitta ensam vid en annan tv vill säga. Det får gå om man har en dator i knät och kan hälsa på bloggvänner samtidigt :-)

    Må så gott.
    Kram bittan

    SvaraRadera
  4. Jag ser inte heller på hockeyn... men kan inte undgå att få höra ... ;)
    Vad vackert med syrener och liljekonvaljer som blommar! Hos mig har det inte hunnit riktigt lika långt. Gillar ditt "motto"! Själv brukar jag säga: "Njut av livet- det går inte i repris".

    SvaraRadera
  5. Hej
    Ååååååååååååå så ljuvliga buketter du visar här nedan, tänk det där har jag framför mig, helt underbart.
    Vad fint du skriver om din väninna. Det är rätt, man ska vara rädd om sina vänner.
    Hoppas du får en fin kväll.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  6. Här har det också regnat igår och även nu idag.
    Härligt med en sådan go vän som man kan anförtro sig åt.
    Grattis till vinsten hos änglarum.
    Önskar dig en fin kommande vecka.
    Kram Britt

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika