fredag 6 maj 2011

Grå....dag..

Skickar snart ut en Efterlysning.....Var..är det fina vädret?
Skall bli kanon i morgon ist...så det skall bli spännande att se...annars..undrar om Efterlyst tar upp det? Skojar bara.....men blev lite frustrerad..nu när jag gick upp...att det är såå grått!!!

Godmorgon..förresten!

Sitter här med mitt kaffe och äter frukost..mm...så gott!
Tänk, att inatt har jag sovit riktigt bra! Kan det bero på att jag lämnade blod..hihi....

Vad händer idag..då? Jo..dagen var fullplanderad...men ibland blir det inte alltid som man tänk sig!

Men i em, skall jag åka till bästaste Karin...och det skall bli så mysigt!!!

Annars tror jag att det blir en lugn dag och kväll.

Skulle egentligen behöva det...men livet är ju så kul och jag är så rastlös...och då är det  inte alltid så lätt!!
Vill ju ha att göra och att det skall hända saker jämt. Hmm...undra vem jag fått dessa dragen av...jo såklart..min lilla pappa!

Igår bokade jag resa för Josefine och mej...så vi åker till Stockholm 27 maj. Skall bli såå kul och mysigt!!
Älskar Sthlm..skulle kunna tänka mej att bo där..inte för alltid..men ett tag.

Nej, nu skall jag fortsätta att avnjuta..hihi..mitt kaffe!
Hoppas att ni får en härlig dag...och att solen visar sig hos er!! Var rädda om er...och ge ngn ett leende idag!
Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Hej du! Tack för gullig comment's...Jaa njuter i fulla drag...Ska koka te nu o avnjuta en ny frukost,hahaha.
    Ja gubben vet vad jag behöver,lugn o ro passar bra till en ulcerös patient! Kram på dej vännen ♥

    SvaraRadera
  2. Ja fy, här är det grått också. Hade hoppats på den där solen som var utlovad här, men tyvärr verkar den utebli. Hoppas bara regnet håller sig borta tills jag cyklat till jobbet ;)

    Hoppas du får en fin dag! <3 Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej
    Det var för den goda sakens skull som du sov så bra. Det var väl inte så farligt? Ta det bara lugnt direkt efteråt. Jag kan hälsa att här skiner solen nu!!!!
    Har jobbat och det har ju varit fullt upp som vanligt. Du har kanske läst tidningarna. Vad säger man..
    Ha en bra helg. Hör av mig om hur jag jobbar. Fika...yes..

    kram Anki

    SvaraRadera
  4. Här skiner solen och det är så gott.Vad skoj att åka till bästa Karin.Åååå vad skoj att åka till Stockholm.Jag ska dit helgen innan fred-söndag bo på hotell mysa njuta äta god mat shoppa och känna att man levet......*fniss*Ha en mysig dag söta du .Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Låter trevligt. Stockholm är fantastiskt. Det är roligt att åka dit men set är också skönt att åka därifrån. tempot är ju ett annat än det man är van vid.

    Önskar Dej en Trevlig Helg! och Hoppas Du också får njuta av Solen.

    Kram!

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika