fredag 13 maj 2011

Kärleken är.....

Läste min gamla blogg igår kväll....publicerade då ett inlägg här...vilket är borta...liksom en del andra!!
Helt otroligt!!

Hur som helst.....

Då var det Kristi himmelsfärd.....så mina döttrar och jag skulle hem till mor och far på middag.
Lilla pappa stod på parkeringen och väntade på oss....glömmer aldrig...när jag såg honom...han var så gul...min älskade lilla pappa...det var som sagt sista gången som vi var samlade hemma hos dom....

Min lilla pappa...som alltid varit så stark...alltid ställt upp för allt och alla...positiv....och ALDRIG att jag någonsin..hör dej klaga...att du haft ont någonstans....

Önskar såå att du hade fått flera år...när nu mamma och du äntligen kom till det boendet ni ville...ni kunde väl...fått haft flera år där tillsammans!!!

Men men...livet är inte alltid rättvist! Är ändå såå tacksam....att du fick leva dom åren du fick!





Är så glad och tacksam...att jag har fått ha den förmånen att ha just dej som pappa....

Älskar dej.........

2 kommentarer:

  1. Låter som världens bästa pappa det..härliga minnen du har.
    Ha en fin helg söta du.
    Kram Git

    SvaraRadera
  2. Oj oj! vad ont det gör! men han finns ju runt dig..vakar över dig.. de är han som känns som en vår vind som smeker din kind...och solen som värmer ditt hjärta...

    Tänker på dig!
    *sänder dig en stor varm kram*
    wivi

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika