söndag 8 maj 2011

Kramas.....

Varit inne och läst min gamla blogg igen....

För ett år sedan var min faster och jag...och hälsade på min mamma och pappa.

Det var första och sista gången som min pappa och faster kramades....
Dom hade aldrig någonsin gjort detta tidigare...låter det otroligt...ja för vissa gör det nog det..men när dom växte upp...så kramades dom aldrig.
Vet att min pappa hade lite svårt med detta...han var ju inte van...och idag är ju det ett sätt att hälsa..ist för att ta i hand.

Visst kramade han mej och mina barn...men han sa alltid det....".men jag vet ju inte hur man gör." Så det klart att kramarna vi fick...var lite stela!

Hur som helst...denna dag för ett år sedan...så när dessa två kramade om varandra...så såg jag verkligen hur innerligt det var...från båda två...tror att dom blev lika förvånade..och bestörta...att dom inte gjort detta tidigare.
Men är man inte uppväxt med detta såå är det svårt!!!

Men bättre sent än aldrig....sen att det aldrig mera blev av...är ju en annan sak.....








Varit en underbar dag idag...trots att det blåst en del.
Träffade bästaste Susanne..på Snäckan. Satt i solen på balkongen...så ljuvligt!
Ännu  en gång...tänk såå kul vi har...pratat och pratat och skratta...ja det är otroligt!!

Sen har jag tillbringat dagen här hemma på balkongen..ljuvligt!

Nu skall jag fixa lite kaffe...och sedan skall jag dammsuga av lite...
Önskar er alla en fortsatt härlig söndag!

Glöm inte...att säga till någon som du tycker om...hur mycket...du gör det!!!





Kram/Annika



3 kommentarer:

  1. Hej Annika! Jaa så var det nog i min pappas släkt tror jag men jag kramas med honom varje gång jag är hemma...Mamma när hon fanns, så var det mycket o många kramar ...dom glömmer jag aldrig,inte sista kramen heller fast den är så smärtsam för mej än efter 8 år! Kram vännen ♥

    SvaraRadera
  2. Gokväll.. man är nog lite dålig på att ta vara på varandra ett vänligt ord ett leende en kram.. betyder ju så mycke.. ha en fin Måndag. kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Så synd för alla behöver kramar och närkontakt men så härligt att de gjorde det. Tack för din fina kommentar om mitt nya halsband. De kommer att ligga på ca 349-379 kr ute i butik.
    Kram Agneta

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika