måndag 23 maj 2011

Mary Poppins.....

Är övertygad om att jag hade hamnat i Stockholm...el ngt....om jag varit som Poppins idag....

Har blåst heeela dagen och gör fortf...varit en del sol...så jag har suttit en liten stund på balkongen...där det var lä...

Lunchat  med Lisbeth...sen strukit och fixat lite här hemma...rensat en del skåp...blir snart en vända till soptippen igen...haha..

Undrar ibland..om det aldrig tar slut..på bl a prydnadssaker..har plockat bort..en del och verkligen rensat...ändå..är det en del kvar.....

Hmm...kan det bero på åldern...och att man skaffat sig en del genom åren....:)

Äntligen ringt om datorn idag...så på torsdag..blir den hämtad...så då kära vänner...vet jag inte när jag kommer att uppdatera min blogg....

Nej...nu skall jag fixa lite till...sen blir det...soffan och lite tv tittande...

Satte precis på tv:n...filmen " Fyra bröllop och en begravning " går där nu....
Jaha...så får jag då höra dikten igen....som jag läste på pappas begravning..och som jag skrev här igår...

Önskar er alla en fortsatt härlig måndagskväll! Njut..och ha det bra!!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Halloj
    Här har också blåst idag ,så när man har gått ut så har håret stått rakt upp ,typ lite punkfrisyr hi hi
    ha en härlig kväll gumman
    Kramen Anette

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika