lördag 7 maj 2011

Njutit.....

Ja det har jag verkligen gjort idag......
Suttit stora delar av dagen i solen på balkongen..blåst lite...men varit skönt ändå!

Hämtade Yo när hon slutat jobbet..så åkte vi till Snäckan...kom dit..går precis förbi Josefine och Niklas...och kan ni tänka er...ser dom inte...trots att dom bl a vinkar....
Tror jag behöver glasögon...jämt....

När Yo och jag skulle sätta oss, ser jag...men där sitter ju Niklas....och Josefine...så vi satte oss givetvis hos dom istället!
Jättemysigt...satt där i solen och bara hade det gott!

Skall ha en lugn kväll...känner att jag iaf är duktig på att skriva.. lugn...hihi....
Men ikv blir..det lugnt! Skall titta lite på tv..och bara slappa!

Önskar er alla en fortsatt härlig lördag!
 Var rädda om er...och...kom ihåg!!!  " Livet är inte dagarna som passerat, det är dagarna du minns"
Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Hej gumman! Va gött för dej idag då...Jag får ju inte sola pga av en cellgiftstablett för min sjukdom...Måste smörja mej massor...Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hallojsan!

    Ja men visst var det väöl underbart igår..solen kom tillbaka..har varit ut en sväng på altan nu på mprgonen och här var det iaf varmare äön igåpr..sådet bådar gott inför dagen :)

    Kramis Sanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika