söndag 8 maj 2011

Rullgardin.....?

Godmorgon alla vänner!

Måste först börja med...att spy "galla" över Frälsningsarmen!!! och tänk...där har jag ibland lagt i en slant..när dom stått och spelat...retar mej till vansinne!!!!
Så...det var dagens urladdning...!!!!

I morse vaknade jag 05.30..av att solens strålar försökte ta sig in genom persiennen...är kanske lite tidigt att vakna..men vad gör det...:)
Låg och funderade på om jag kanske skall införskaffa en rullgardin. Fast å andra sidan..har jag ju tjatat så om solen...så när den verkligen letar sig in...så..okej då..får den väl stanna...!

Solen skiner...blåser en del..men ser ut att bli en underbar dag!

Vad skall jag hitta på idag...då..?

Jo nu på fm skall jag åka till Snäckan...igen...kan snart ha klippkort där....hihi..
Skall träffa bästaste Susanne där...skall bli så mysigt. Vi har ju så fantastiskt kul tillsammans!

Annars blir det en lugn dag..blir nog en del solande på balkongen...känner att jag nu i två dagar varit riktigt duktig..på att bara ta det lugnt!!!

Önskar er alla..en fantastisk söndag...njut och ha det bra!!!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Ja det är ju bara så himla gott väder.Här görs det inte många knop.Jag myser och njuter av solen ,bara så gött.Ha nu en skön söndag rara du mys och njut.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika