onsdag 4 maj 2011

Sol......

Godmorgon!!

Underbart..solen visar sig idag igen...konstigt nog...så ser det ut som om det även är vidstilla...underbart!
Men natten har varit kall...men vad gör det..bara det är fint på dagen..hihi.

Idag håller jag tummarna för Josefine...som skall göra  prov...och går det bra..vilket jag givetvis hoppas och tror att det gör!!! Så kan det ev innebära ett nytt jobb!!!

Har precis avnjutit frukosten..och nu skall jag strax gå och göra blåbärspaj. Bästaste Karin kommer hit sen på fika!

Annars blir det nog en ganska lugn dag..kanske kan sitta ute i solen idag...hoppas det!

Jo.. i förrgår ringde dom från blodcent...så nu är jag godkänd..som blodgivare! Skall dit i morgon och lämna för första gången!
Hoppas att det kommer att fungera och gå bra!

Önskar er alla en fortsatt underbar onsdag!  " Dröm om morgondagen..Minns gårdagen...Lev idag "
Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Härligt med fika ihop med bästa vännen!
    önskar dig en skön dag!
    kram wivi

    SvaraRadera
  2. Åååå vad mumsigt med blåbärspaj.Härligt med fika med bästa vännen.Hoppas Josefines prov går vägen.Ha nu en fin dag söta du .Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika