måndag 23 maj 2011

Storm..eller..orkan...

Hej på er!!

Som här blåser...solen skiner just nu..men har ingen lust att sitta ute för att det stormar så.
Undrar...om jag skulle ta och fälla upp ett paraply...kan bli spännande att se var jag  hamnar då..hihi...

Startade hur som helst..upp morgonen med en löptur..hade rejäl motvind på vissa ställen...men skam den som ger sig.
Sen hem..laddade ett par tvättmaskiner...dusch och fixade frukost....

Sedan kom Mr M hit på frukostmys....alltid...lika mysigt!!!

Nu skall jag strax ner i tvättstugan igen och plocka upp den sista tvätten...sen skall jag iväg och luncha med Lisbeth.

Önskar er alla en härlig måndag! Var rädda om er!!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Sitter och kikar runt på bloggar, hamnade här och måste skicka en kommentar om din ljusa blogg. Trevlig läsning och fina bilder, tack för titten. Sussi

    SvaraRadera
  2. Du är verkligen en flitig "Lisa". Men det man brinner för gör man så gärna i ur och skur. Ha en bra dag. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  3. Konstigt att vädret skiljer så mycket .Här skiner solen och det blåser lite.Vad duktig du är som springer innan du käkar frukost.Här tvättas det med efter en bara så härlig helg.ha nu en skön måndag rara du .Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika