lördag 21 maj 2011

Tiden....

" Tänk ett år framåt..Annika och det är oändligt...men se ett år bakåt..och du ser hur fort ett år har gått..."

Ja du pappa...det var så du alltid sa..och nu när jag tänker ett år bakåt..så inser jag verkligen det..
För ett år sedan var jag och hälsade på dej på lasarettet...just denna dag var du ganska pigg..

Vi pratade lite..och du skrattade...och jag tänkte...att jag nog skulle kunna få ha dej i livet några månader till....

Men tänk sååå fel jag hade.....lämnade dej vid 10.00...och då sa jag vi ses i morgon....
20.30..var jag tillbaka igen...även mina döttrar...mamma..och min yngstas pojkvän....
Lilla pappa...du hade fått hög feber...och var inte kontaktbar...längre....

Återkommer mera om detta i inlägg i morgon......


Idag...blåser det...el kan säga att det är storm...solen skiner faktiskt nu..vilket den inte gjorde förut..såg nästan ut som om det skulle bli regn.....

Sovit sådär...gick upp vid 07.30..kunde inte ligga kvar längre...på med löparkläderna och ut i stormen...phu..lite jobbigt....

Nu har jag avnjutit frukosten...slänger ett litet öga emellanåt..på nyhetsmorgon. En skön start på morgonen...

Skall strax hoppa in i duschen...sen skall jag se..om det går att sitta ngt på balkongen el om det blåser för mycket.

I em skall jag hämta Yo efter jobbet...och då blir det Snäckan en sväng. Ev skall jag träffa Mr M i em också...!

Önskar er alla en underbar lördag...hoppas solen skiner på er...och att det inte blåser.....Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Jaa jag tänker på dej idag...hoppas du får en bra dag ändå...Lite styrkekramar får du från mej Gunilla

    SvaraRadera
  2. Va jobbigt att minnas allt så väl, vet precis hur de känns när jobbiga minnen återkommer.. Hoppas du får en fin och mysig lördag! Styrkekramar <3

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika