tisdag 3 maj 2011

Vilket väder.....

Skriver det igen....snöat...även regnat...haglat och solen har däremellan skinit loite. Men sååå kallt...runt +3c..brrr.

Tvättade idag...sen kom Mr M på frukost lika mysigt som vanligt!!!
Sen blev det stress...hann inte torka tvätten utan fick hänga upp den i lägenheten...något jag hatar!!! Men som tur var har jag inte varit hemma och sett den!

Efter det åkte jag och köpte Bohusläningen och där var denna lilla annons idag...

Så gulligt...men blir tokig...när vissa bilder hamnar så här....







Sen hämtade jag Yo...så vi har varit en sväng på IKEA...skulle köpt ett bord till vardagsrummet....hade gått in i min bil...men lite trångt..så därför skall jag få hjälp av ngn med en större bil...hihi...och även då såklart bärhjälp!!!
Tänkte även hinna sälja av mitt nuvarande!!
Annars köpte jag inget spec!

När jag kom hem..tog jag hand om tvätten..haha...strukit osv. Nu skall jag sjunka ner i soffan och bara ta det lugnt!

Önskar er alla en fortsatt härlig tisdag!!! Kram/Annika



4 kommentarer:

  1. Hej på dej! Härlig annons...även på det hållet,hihihi..Jaadu här går gubben o klipper gräset o precis NU så snöar det...hahahaha så det kan bli! Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  2. Här va de vitt i morse bläää o kallt .
    Fin annons :)
    Ha de så bra
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Ja fy attans såååå kallt !!!
    Är glad att vinterjackan hänger kvar på en krok i hallen......
    Det får den göra lite till ....
    Kramen.

    SvaraRadera
  4. Bara att vrida på huvudet ....eller datorn så funkar det med :-)

    Kallt här med i Huvudstaden ...som tur var åkte jag bil och slängde med både boots och tjockare jacka, mina stackars kollegor som åkte tåg hit har tunn jacka och ballerina skor.Brrrrrr.
    Tur att jag åker hem imorgon kväll, då kommer sommaren tillbaka ?!

    Kram Bittan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika