onsdag 11 maj 2011

Vilket väder....

När jag satt och läste på balkongen förut...såg jag att det drog upp mörka moln..hörde hur det började mullra....sen var åskvädret ett faktum.
Började regna och åskade...lite...

Hämtade Yo från jobbet i regnet...men vi bestämde ändå att åka till Snäckan...vi kan ju sitta inne.

Men behöver bara säga...att det var flera än vi...som kommit på samma tanke!
Så vi fick åka hem igen...eftersom det var fullsatt och vi orkade inte vänta på ett ledigt bord.

Nu sitter jag här och slappar i soffan och tittar på " Klockan åtta hos stjärnorna " och sedan blir det " Efterlyst ".
Önskar er en fortsatt mysig kväll! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Jaa det kom hit oxå må du tro! Gubben o jag satt på altanen sen o åt kvällsmat,mums..Jag gillar inte åska förstår du!Hihihihi kramis Gunilla

    SvaraRadera
  2. Jaa du det kom till oss oxå...Gubben o jag skulle grilla lite men fick sitta under tak att äta...är lite rädd för åska förstår du,inte kul men så är det...Kramis vännen Gunilla

    SvaraRadera
  3. Samma här ....å vad knallgrönt allt blev efter regnet. Vilken tur att jag sådde en del iträdgårdslandet idag, bara nu inte fröerna har flutit bort.
    Ha de gott.
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  4. Här kom det bara lite regn, som försvann lika snabbt igen. På tok för torrt ute så lite mer regn skulle inte sitta helt fel!
    Och tänk att ja längtar efter åskan! Det brukar vara ett sånt typiskt sommar tecken :) Men dock får den gärna hålla sig på avstånd ;)

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  5. Här har det inte kommit en droppe regn.Åååå vad fina liljekonvaljer.Jag plockade alltid dom till mors-dag.Underbara doftar ju bara så gott.Ha en skön kväll vännen.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Hej, då kan jag rapportera från Öland att vi har varken haft regn eller åska. Sol och varmt!
    kram Annika

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika