fredag 20 maj 2011

Vrida tiden tillbaka.......

Godmorgon!

Tänk om jag, just kunnat vrida tillbaka tiden ett år...och även haft förmågan att påverka vissa saker. Då hade jag inte varit utan pappa idag......

Vill helst att ett par dagar nu framöver..bara försvinner...är sååå många minnen som dyker upp och såklart dykt upp under det gångna året.

I morgon för ett år sedan är en dag som jag helst skulle vilja förtränga! Men livet är ju inte så....utan jag tänker såhär...
Glad att när du nu var så sjuk pappa..att det gick fort...samt det bästa av allt!
Är ju ändå att just du är min pappa!!!

Sovit lite dåligt inatt...men men skall inte klaga..det finns dom som har det värre!
Idag hoppas jag på fint väder..solen visar sig ibland..men tyvärr är det en hel del moln på himlen.
Tittade just på vädret...det skall ju bli sååå fint och varmt i helgen....så nu hoppas jag på det!

Avnjutit min frukost..och skall om en stund dammsuga av lite....
Sen skall jag luncha med Yo...och senare i em hem till bästaste Boel...skall bli så mysigt!

Önskar er alla en underbar fredag! Var rädd om dej och ännu en gång....kom ihåg..det finns bara en som DU....! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Ja jag känner så väl igen mej! DET är så jobbigt att behöva uppleva sorg,tyvärr så består livet av glädje o sorg...Hoppas du ändå tar dej igenom det värsta..Positivt att du kan tänka glada tankar om honom. Jag kunde inte titta på "nya" kort på mamma,under flera år...Ja sån man är! trevlig fredag på dej ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej Vännen!
    Du får tänka på de fina minnena du har.......
    Hoppas att du får en riktigt skön helg trots allt!
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika