lördag 18 juni 2011

Bilköp....

Då har jag varit med Yo och tittat på bilen som hon och sambon ev skulle köpa.
Bilen en Renault Clio..såg faktiskt riktigt bra ut. Vi provkörde den också en sväng.
Så hur blev det nu, då...jo dom köpte den...så tänk...nu är även Yo med bil....!!!
Skönt med egen bil...bara det här att kunna åka iväg när och vart man vill!!!

Efter bilköpet åkte vi till Snäckan och tog en fika...satt ute trots att det var mulet..men ganska skönt ändå. Blev bjuden på fikat...Tack Yo!

Nu skall jag bara njuta och ha det gott!!
Önskar er alla en fortsatt härlig kväll! Glöm inte...att säga till någon hur mycket du tycker om den, och DU...glöm inte bort att du är värdefull!!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Ja det är ju en häftig sak att bli med bil också eller hur. Mina bilar har alltid fått ett namn också så dom vet att dom hör till familjen. Ja jag tänker som och försöker verkligen leva efter det. Ha de så bäst nu gumman...

    Kramen Lisa

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika