torsdag 30 juni 2011

Nattsudd...

Gokväll!

Blev en skön kväll...med sol och bara så skönt. Mötte upp Josefine så vi har varit på nattsudd.
Såå mycket folk..så det blev bara en kort sväng på stan...och sedan en cider på Rådhusets uteserv.
Bara kul att sitta och titta och kommentera allt folk...hihi...

Nu är jag hemma igen och har placerat mej i soffan...ljuvligt!

Skall nog bli tidigt sänggående..eftersom jag sover...lite si och så......

Önskar er alla en god natt...när det är så dags!!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Låter som en mysig kväll.....kommentera folk är
    en lagom tordsagsunderhållning :-)
    Såklart är jag intresserad..... men hittar inte bloggen om jag googlar på se möjligheterna, istället för hindren. Får bara upp en massa annat. Ska du ha den låst?

    ha en fin helg vännen

    Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Heeeeej....nu har jag en dator som gör som JAG vill !!!
    Sov så gott det nu går (det skall jag försöka med).
    Kramen från Anki o Nicki.

    SvaraRadera
  3. Hej min underbara vän =) Vad härligt att ni har suttit och tagit er en cider mums det är sommar det =)
    Jag hoppas att det är bra med dig ?
    Och tack för alla dina fina inlägg hos mig jag blir jämnt så glad av dina inlägg hos mig =) Hoppas att du får en underbar helg min vän en stor kram till dig från mig =)

    SvaraRadera
  4. Även jag skulle behöva komma i säng i tid... så svårt när det är så varmt och skönt. Man vill ju bara njuta lääänge på kvällarna. Läste din nya blogg. Men dessvärre kunde jag inte kommentera på den :( Det gick inte att kommentera med namn-webbadress, som jag måste använda. Så struligt när man ska kommentera, de som använder sig av pop-upfönster funkar bäst. Då går det att kommentera med googlekonto.
    Får lämna kommentar här:
    Ibland kan det vara skönt att få skriva av sig och dela med sig av sitt "elände" och då är ju en blogg bra. Den som vill läsa gör det, och den som inte vill låter bli ;) Bra också att dela med sig av erfarenheter till andra.
    Styrkekram till dej!
    // Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika