tisdag 28 juni 2011

Underbara kväll....

Helt vindstilla och  ca +20c..och klockan är strax 23.00!!!

Varit hos bästaste Karin hela em..så ljuvligt..varit ute och bara njutit av sol coh värme...blåsten fick vi givetvis på köpet!

Sen har jag varit på vårdcent och fått min B12-spruta...så nu är jag på g..igen..hihi...
El det är jag väl alltid...:)

Nu ikväll har jag varit hos Pia...suttit på hennes balkong och druckit rosevin...jag som egentligen inte gillar det...men var riktigt gott...även gamla hundar...kan man tydl..lära att sitta...hihi






Pia skall gå in för att ta på en tröja..när hon helt plötsligt skriker... ANNIKA..flera ggr..jag rusar in...och...tja...tvättmaskinen hade bl a läckt ut vatten...så det mötte oss i hallen...
Ja det var bara att börja torka...inte bara vatten utan även tvättmedel...hihi...säger då det!!!




För en stund sedan ringde josefine...hon...Yo och Lina är i Gbg och i Slottsskogen och...Where The Action Is 2011....
När Josefine ringde mej spelade Coldplay...en av mina favoritlåtar..." Fix You "
Tack...älskade Josefine för att du ringde!!!

Nu önskar jag er alla en riktigt God natt och hoppas att ni sover gott!!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika