måndag 27 juni 2011

Varför....?

Måste det bli sol och vindstilla på kvällen? Fattar det inte...vill ju ha det på dagen...!!!

Tittar nu på vädret på tv:n...och tisd och onsd...ser ut att bli jättefina....sol och varmt!!!!

Annars har det varit en riktig slappar dag...
Träffade Marianne så vi satt ute och fikade...även Yo kom en snabbis förbi...

Sen träffade jag Linda..även vi satt ute....

Pia varit här en snabbis nu ikv.

Hur går det då med Mr Mys...varit tyst om honom nu i två veckor....men ni lär väl få höra lite nu igen..för nu har han kommit hem från USA...:)

Skall slappa i soffan..och titta lite på tv...sen isäng ganska tidigt...är liiite trött..eftersom jag vaknat sååå tidigt det sista!

Sen i morg bitti..tiiidigt tror jag...skall jag ut på min löprunda...sen morgonmys....!!!

Önskar er alla en underbar fortsättning på kvällen! Var rädda om er och varandra...!!! Kram/Annika

Ps..kom på..började ju med en blogg till idag..men tog bort den...men snart så kommer jag nog igång igen...!!

8 kommentarer:

  1. Tack vännen. Ja det är så skönt att vara för sig själv då och då. Det behöver jag.
    Spännande både med Mr Mys och by blogg.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Jag har samma tanke som du . Skulle så gärna vilja starta en sån blogg också. Men det är svårt att veta hur man ska börja. Men det är så mycket man skule vilja skriva om som inte riktigt hör hemma här. Har funderat länge på det. Duktig du är som springer.. Umm en Mr. de blir spännande att höra om..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Hej! önskar dig en fin fortsättning på veckan! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  4. Oj vad spännande en ny blogg...Jag hoppas på sol på dagen för din skull, men sol på kvällen oxå för min skull för jag ska jobba fram tills i mitten av augusti;( Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Här har vi haft strålande sol hela dagen, bara för att jag har vart inne och städat! Typiskt. Spännande med en ny blogg!
    Kram Amanda

    SvaraRadera
  6. Kul med mr M som snart är hemma då...Jasså en blogg till.En som inte är för alla då menar du eller? Ha det såå gott vännen Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  7. Även här har vi strålande sol..men ingen blåst..bara såå ljuvligt!!

    Ha en bra dag!! Kramis sanne

    SvaraRadera
  8. Hej Vännen =)
    Hoppas att du mår bra ? Säger som Johanna Spännande med ny blogg det gillar jag verkligen.
    Hoppas att eran midsommar var bra och att ni fick en underbar dag?
    Och hoppas att vi snart hörs Många många härliga kramar från Tina

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika