tisdag 26 juli 2011

Godmorgon på er!!!

Sovit ganska bra inatt..så skönt! Tror att det kanske kan bero på det positiva beskedet jag fick igår!

Har varit ute på min löprunda nu på morgonen...var såå skönt...tyst...stilla..och bara ngn som var ute och rastade sin hund.
Är mulet, men drygt +19c...var helt vindstilla när jag var ute..men ser att det blåser lite nu.

Tänk att en stad...strax efter 08.00..kan vara sååå tyst och lugn...inte en bil..trots att jag sprang delar..mitt inne i stan...kan det bero på semestrar kanske...:)?

Nu har jag avnjutit frukosten..älskar dessa lugna mornar..när jag själv...fyller mina oskrivna blad....nu var jag lite poetisk..eller? Kanske..kan vara därför..jag bl a kallas för Fröken Mys..:)

Skall fixa till mej om en liten stund..och sedan träffa Yo och Lina. I morgon åker dom till Turkiet..så det kan vara mys och ses en sväng innan!

Annars vet jag inte vad som händer idag...har ju flera oskrivna blad..så jag får se vad jag fyller dom med...ev en liten fika med Josefine....

Önskar er alla en underbar tisdag!
Ta varar på dagen..skapa och fånga den som bara DU kan...var rädd om den/dom du har nära dej..och framförallt..var rädd om dej själv!!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Morrn mysängeln.. Duktiga du, men vänta bara jag kommer snart efter dig i spåret. Härligt för dom att få åka till Turkiet. Där är så fint och vilket hav. Vi ska och titta på en gammal skola idag ev köpa om vi gillar den. Ha nu en skön dag hjärtat och njut av det positiva...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Hallojsan fröken Mys!Vad skoj att resa till Turkiet.Ha nu en fin kväll goa vännen.Njut och mys .Kramizar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Så skönt det låter!

    Hoppas du får en mysig
    Tack för alla dina goa kommentarer hos mig!

    Kram Annica - Vårt lilla bo

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika