torsdag 28 juli 2011

Gokväll......

Vilken dag...varmt!!!...och inte blåst så mycket...bara så ljuvligt!!!

I morse gick jag en sväng på stan..köpte bl a fika bröd...och sedan bar det av till bästaste Karin.
Satt ute och njöt av både vädret..kaffet och citronmuffinsen som jag hade med....



Var bara tvungen att ta ett par bilder på deras växthus....


Sen hem...fixade lite på balkongen...satt även där en stund och läste...

Nu ikv kom Pia så vi tog ett glas vin på balkongen innan vi gick och åt på Harry´s...mmm...sååå gott!!

Hade förmånen att bli bjuden på maten och vinet!!! Tack ännu en gång för det..!!!

Sen gick vi en sväng på stan..det kryllar av folk eftersom det är Fjordfestivalen.

Träffade ett par killar från mitt tidigare jobb...fick två underbara Kramar...kan förstå om folk tittade...hihi...

Vi stod länge och pratade...den ene av dom har jag jobbat ihop med i flera år...eftersom det var mitt gamla turlag som jobbade...el gamla o gamla..han är den ende som är kvar..sedan gammalt!!

Bråkdelen av några sekunder...kände jag när vi stod där och pratade...Åhh vad jag saknar mitt gamla jobb!!!
Trodde jag var klar med den biten..eftersom det var såå längesedan....men tydligen inte!

Sedan skildes Pia och jag åt..och jag gick hem i folkmyllret...vilken kväll...bara så skönt!!
Önskar er alla en God natt..och Sov gott och dröm underbara drömmar!!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika