torsdag 21 juli 2011

Grattis...!!

På namnsadagen, Älskade Yohanna!!!!

Tror knappt att det är sant....! Solen skiner idag också...eller kanske skall säga..ännu så länge..:)
Sitter just nu och avnjuter frukosten...säger det igen!!! Är såå gott!

Skall om en stund träffa Yo för en fika..innan hon börjar att jobba.
Sen efter det skall jag luncha med Lisbeth..som är tillbaka, efter semestern.

Tja..sen får vi se..vad som händer....resten av dagen är ett oskrivet blad!

Önskar er alla en underbar dag!!
Glöm inte..dagen idag är ett oskrivet blad...så skapa och fånga din egen dag!!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Va sol??? är de den stora gula som man skymtar mellan molnen ibland??? här ser de då grått ut.
    Ha en skön dag o njut av solen :)
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Ja, grattis till Johannorna! Även jag har en Johanna... och en Sara, som hade namnsdag i förrgår ;) Vi brukar fira dem den 20:e, mitt emellan ;)
    Njut av din soliga dag! Jag har regn hos mig....
    Kram/ Maria

    SvaraRadera
  3. Kikar in o önskar dig också en underbar dag!

    Kram Annica - Vårt lilla bo

    SvaraRadera
  4. Hej ängel.. Grattis till namnsdagsbarnet. Hoppas du får nåt riktigt fint på ditt blad idag. Ha de bäst.

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  5. ...Visst är det lite skoj med fruntimmersveckan...Ja här är ett strålande väder,varit hela veckan,i kväll ska det regna när vi ska ut o cykla...hahaha regnjackan på förstår jag...Kram Gunilla ♥

    SvaraRadera
  6. Hej gumman =) Vad härligt du verkar ha det =)
    Jag hoppas att du får en underbar dag med alla dina vänner =) Och va rädd om dig så hoppas jag att vi hörs snart igen =) Kram Tina

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika