tisdag 26 juli 2011

Hej på er......

Har haft en mys och riktig slappar dag.....
Blev hämtad av Yo och Lina vid 11..och då åkte vi till Snäckan. Satt ute..ingen sol men skönt ändå!

Sen har jag bara slappat...

Nu i kvällningen mötte jag upp Josefine och Niklas på Cactuz...sen åkte vi därifrån till Snäckan...vilken kväll...satt ute i solen..bara så ljuvligt!!!
Sen åkte Josefine och jag till Maxi och handlade lite.....

Så idag har jag verkligen gjort skäl för namnet..." Fröken Mys "...haft en underbar dag med döttrar och respektive!!!
Är så lyckligt lottad med sååå underbara döttrar...är ännu en gång så tacksam att jag fått förmånen att bli just deras mamma!!!
Älskar er av hela mitt hjärta!!!!

Önskar er alla en riktigt God natt..och hoppas att ni sover gott..och drömmer underbara drömmar!!!
Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Ja du verkar verkligen ha haft en riktigt mysig dag:)
    Vi får hoppas att solen tittar fram lite oftare framöver!
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  2. Go kväll Fröken Mys :)
    Ja idag har du gjort själ för namnet hi hi
    Vi har också haft de underbart varmt idag :)
    Sov gott
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  3. Och jag är väldigt glad att just du är min mamma! <3

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika