fredag 22 juli 2011

Regnet..har kommit..tillbaka...

Godmorgon på er!

Vaknade inatt av att det regnade...och jag kan säga att det gör det fortfarande...

Blev ingen löpning nu på morgonen...pga av vädret. Hatar att springa i regn..om det börjar regna när jag är ute..är en sak..men skulle inte ge mej ut..och bli blöt direkt ,jag sticker näsan utanför dörren!

Har precis ätit frukost...och skall snart gå och fixa till mej.

Sedan skall jag hämta upp bästaste Karin..och vi skall ta en tu till Göksäter.
Där har inte jag varit på flera år...är typ..mini Ullared...säger en del...och det är inte riktigt min grej.
Men kan vara kul med en utflykt i regnet...sen kan man ju alltid ta en fika där..och det är ju mysigt!!

Önskar er en fortsatt underbar dag...och hoppas att solen skiner på er!

Fick dessa kloka ord av Mr Mys för ett tag sedan..

" Livet är ingen repetition...det är själva pjäsen "

Var rädda om er och varandra! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Tassar in och önskar dig en härlig dag med vännen och en underbar helg.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  2. Ett mini Ullared låter ju inte helt fel!
    Hoppas du fått en härlig dag trots regnet!

    Kram Annica - Vårt lilla bo

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika