onsdag 27 juli 2011

Vilken dag...!!!

Bara såå ljuvlig!!! Strålande sol..varmt och skönt: "Fröken Mys " har njutit heeela dagen och gör fortfarande!!

Innan jag lunchade med Lisbeth idag..så gick jag en sväng på stan..köpte en tröja..och ett par svarta ramar.
Har tagit bort ett par guldfärgade i sovrummet...nu blev det svart ist.

Har ju en fotovägg..med svarta ramar...så då klart att resten också måste matcha!!! Pedantisk...vem..jag? Ha ha...måste ha så det passar i färg!!

Hur som helst..när jag var påväg till torget...gick jag genom Hasselbacken..var bara tvungen att fota lite...kände mej som turist..i min egen stad!!!









Såå otroligt många äpplen...





Efter lunchen..gick jag hem..och har sedan tillbringat mest hela eftermiddagen på balkongen!!!
Nu skall jag ta en stor kopp kaffe..och fortsätta att njuta!!
Önskar er alla en fortsatt underbar kväll!!
Var rädda om er och varandra...glöm inte säga till någon i din närhet..hur mycket du tycker om/uppskattar honom/henne!!!

Måste bara visa vad som blev kvar i botten på kaffekoppen igår kväll..när jag druckit min cappuccino på Snäckan.....Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Härliga bilder du visar :)
    Ja gud här har också varit kokhett idag .
    ha en skön kväll.
    Kram kram Anette

    SvaraRadera
  2. Bara så underbara bilder visar du.Ja här har det varit så skönt och varmt.Ha en fin kväll raring.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Hej hoppas det vackra vädret stannar kvar ett tag nu :) ljuvligt även nu i kväll...Ha det gott kramiz Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika