söndag 21 augusti 2011

Godmorgon på er....!!!!

Vaknade tidigt till en mulen dag....men men vad gör det?!
Hade tänkt haft en skön...och lugn söndag...gå promenad..ta med fika..och bara mysa!!!

Men men..det blir Aldrig som man tänkt sig...!
Fick ett sms precis av min mamma..så nu får jag fixa till mej och åka till kusten ist!
Vet inte riktigt vad jag skall göra åt saken...? Lilla mamma är hemma och har jätteont...hon kan inte göra någonting..inte vara uppe osv...utan bara ligga....

Så jag vet inte...Hur skall det här bli...?
Eftersom hon inte klarar av att vara uppe...medicinerna hjälper inte....tja..jag VET inte vad jag skall säga!!!

Jo ett säger jag...känner mej sååå oerhört stressad!!!
Att inte vara där..inte kunna göra något..inte räcka till osv......

Så nu skall jag hoppa in i duschen och sedan iväg!

Fröken Mys...önskar er alla en underbar söndag!!!

Bara du kan göra din dag..till din egen....njut...lev här och nu..och var rädd om dej och dina närmaste!

För det är ju såhär..att livet går inte i repris...och sitt inte på ålderns höst..och ångra det du inte gjorde!!!
Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Åh lilla du! Känner så väl igen mej med min mamma att bli såå stressad över situationen! Usch då har du en bit att åka också då eller? Undrar vad det är då när inget hjälper? Tänker på dej gumman...Take care...Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  2. Vad det låter jobbigt. Hoppas ni fixar någonting så hon slipper ha så ont. Inte lätt det där. Kanske blev bättre bara av att ha dig vid sin sida.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  3. Hej Mysan.. Fy så jobbigt med mamsen. Kan de inte ta en magnetrtg eller ultraljud på henne. Lider med dig. Skickar massor av kraft till dig hjärtat och håller tumma´rna för mamsen. Ha de bäst...

    Kram Lisa

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika