onsdag 31 augusti 2011

Godmorgon..vänner!!!

Här visar sig onsdagsmorgonen, ännu från sin bästa sida!!!
Solen skiner och det ser ut att bli en underbar dag!

Jag har precis avnjutit min frukost..och skall strax hoppa in i duschen.

Sen skall jag hämta upp Yohanna...vi möter upp Josefine..och sedan skall vi åka till Göteborg.
Skall bli såå mysigt!!

Vi har såå kul ihop..ibland slår mej tanken..el väldigt ofta faktiskt! Att vi..mor och döttrar kan ha det såå bra tillsammans!!
Vi pratar mycket..om allt...och framför allt vi skrattar mycket!
Ni skall veta att jag är så tacksam för det!!

Tänker även på när jag växte upp och även som vuxen..hur bra relation, min lilla mamma och jag har.
Så det går väl i arv..hahaha

Fröken Mys..önskar er alla en underbar dag!

Kom ihåg..denna dagen blir vad du själv gör den till...så gör det bästa..inte bara av denna dagen ..utan av varje dag!!!! Kram/Annika





3 kommentarer:

  1. Låter ju bara så härligt.Ha en mysig dag i goa Götet vännen.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Åh visst är det härligt med döttrar...Har ju en egen plus 3 bonustöser..Åsså min son nturligtvis! Ha det såå kul idag nu då! Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni haft en härlig dag med dina flickor!
    Det är verkligen få förunnat att ha en så fin relation som ni har!

    Kram Annica - Vårt lilla bo

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika