torsdag 25 augusti 2011

Härliga dag......

Blev en mulen..lite sol...lite regn...men VARM..dag!

Hämtade upp Yohanna så vi åkte till Trollhättan...började med en fika....
Var såå otroligt mysig...var verkligen en "lisa" för själen!!! Såå lugnt och skönt...vi satt bara och njöt..
Här kommer en liten bildkavalkad...:)


 Här fikade vi..


 Ovanligt..eller inte..morotskaka...men eftersom jag är laktosint...så är detta ,nästan det enda som funkar...

 Vi satt precis vid kanalen...



 Helt plötsligt kom denna båt glidande....
Så tyst.....
 Älskade Yohanna....

 Okej då..gillar egentligen inte bilder på mej själv..men men...
Alltså..bloggerskan själv...utan glasögon...
 Och med....:)



 Efter avslutad fika..blev det en sväng till Överby..köpte en skjorta...och mat..givetvis.

Fick sms av Anki att hon var i stan och undrade om vi skulle ses på en kopp!?
Självklart!!!
Hem..in med det jag handlat och sedan ut och mötte henne. Så vi tog en kopp på Rådhuset.

På hemvägen passade jag sedan på att köpa två svarta kuddöverdrag..som jag skall ha i sovrummet!!!

Nu skall jag ev byta gardin i sovrummet...eller kanske så sitter jag kvar i soffan...man vet aldrig!!!

Önskar er en fortsatt härlig torsdag!!

" Lyckan är personlig. Försök inte att leva  genom någon annan "

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

10 kommentarer:

  1. Oj så kul att se lite bilder på Frk Mys och dottra. Så fina så. Och du såå mysigt att fika bland palmer och den utsikten. Ha nu en fortsatt skön kväll..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Hej vännen
    Meeeen va bra du passar i glasögon :) usch jag skulle varit o kollat mina ögon men gruvar mej får väl flaskbottnar :)ser inte så mycke längre känns de som :(
    Vilka härliga bilder du visar sååå mysigt.
    Ha en skön kväll.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  3. Tack för att jag hamnat på din blogglista!!
    Såå mysigt ni verkar ha haft det!
    Tack för alla dina kloka ord! Kram LOtta

    SvaraRadera
  4. Fin är du och mysiga bilder visar du.
    Här är klockan snart nio på kvällen och det är + 17 grader ute.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Hej, på samma ställe satt jag för ett par dagar sedan, med syster dotter. Snygga glasögon! kram Annika

    SvaraRadera
  6. Jaaa en härlig dag (om man räknar bort regnet )....

    Men snart sitter vi o kollar på snöstormen....

    Vi hörs o ses.

    Kramen

    SvaraRadera
  7. Hallojsan!!

    Såå mysigt att ta sig tid med långfika med de bästa...
    Ja nu boar vi och murrar in oss i lite färg!!

    Må så gott! Kram Sanne

    SvaraRadera
  8. Så fin Du är både med och utan glasögon.

    Vilket underbart fika ställe alltså och vilken god morotskaka något jag oftast väljer när Vi fikar ute.

    Kram!

    SvaraRadera
  9. Nämen tjenare:) Du dom där brillorna sitter ju perfekt på dig:)

    Ni verkar ha haft en skön dag, kul!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  10. Vilka härliga bilder! Så avslappnad och avkopplad du ser ut att vara! Och snygg både med och utan glasögon! Jag är en sån som tycker glasögon är snyggt!! Som ett smycke ;) Fin dotter! Är det hon som ska åka till NY? ;) :)
    Hoppas du får en lika fantastisk fredag oxå!
    Kram / Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika