onsdag 24 augusti 2011

Mulen dag....

Tänk..igår var det sol..och såå varmt....idag..mulet..grått och regnat av och till.
Igår kunde jag gå i kortbyxor och t-shirt...idag..jeans..och skinnjacka...
Säger då det...vädret varierar!!!

Lunchat med Lisbeth..då satt vi inne..men när Josefine och jag fikade satt vi faktiskt ute...fast under stora parasoll!!
Vi var även en sväng till Blomsterlandet..köpte...bl a svarta ljus och en svart ytterkruka.

Kom på mej själv..förut..att jag haft genomgående vitt i min lägenhet..bl a ytterkrukor..gardiner..lampskärmar osv...
Men nu blir dom sakerna ist svarta...var inte riktigt planerat...men nu blir det så..hihi
Är ju "kronisk" vad det gäller färger...allt måste passa och gå i stil...ja ja...det är sådan jag är. Inte bara i hemmet..utan även kläder...:)

Nej..nu skall jag strax ta ner den vita gardinen i köket...byta krukor...osv...

Önskar er alla en fortsatt mysig kväll!!
Tänd lite ljus..mys..och bara ha det bra...! Kom ihåg att berätta för någon..hur mycket du tycker om/uppskattar honom eller henne!! Kram Annika

3 kommentarer:

  1. Vist är det fint med svart, också, tillsammans med det vita.
    Vi har ju haft 30 gr hela sommaren, nu när det blivit svalarare, kan man nästan inte klä på sej... och vad ska man ha, byxor eller kjol, jag tycker det är besvärligt.
    Jag skulle hälsa på en moster på fredag, för jag vet att hon är sjuk, men, nu är det försent, barnen vakar hos henne. Ett besök som inte blev av.
    Du skriver så vackert och tänkvärt.

    Kram Maggan
    http://vindsromantik.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Hittade din blogg av en slump och gillade den verkligen direkt! Vilken värme du förmedlar! Och dina fina ord på slutet till oss läsare är så fina och tänkvärda!

    Om en timme sätter jag mig med barnen (och kanske mannen också om vi har tur) och tittar på Fångarna på fortet med ett underbart doftljus tänt!

    Önskar dig också en fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Lite färg måste man nog ha också som bryter av lite om inte annat :)
    Till vintern vill man nog ha lite färg också,de blir ju så vitt ute hi hi
    Ha en myskväll Fr.mys.
    Kramen Anette

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika