söndag 25 september 2011

Brunch..städning..osv.....

Hej på er!!!

Här har dagen gått i ett rasande tempo...el rasande..men dagen har gått såå fort!!
Underbart väder...lite soldis..lite vind..och såå skön luft!!!

Var ute i morse och sprang..helt underbart...mötte bara ett par stycken som var ute med sina hundar...den ena äldre damen vände ryggen mot mej...hon var nog inte så pigg på att varken le eller heja!!
Men den äldre mannen jag mötte..han log med hela ansiktet..när jag hejade...han hejade såklart tillbaka..hihi.

Efter löpning och div fix...så bjöd lilla mamma mej..på brunch..innan hon åkte hem....




 Lika gott som vanligt...Tack lilla mamma!!! Jag är fortfarande mätt...:)


Nu på em har jag städat här hemma...mina rosor..som jag fick på min födelsedag..är precis lika fina...




Sen har jag fixat lite på balkongen..burit upp möblerna på vinden...så nu är det verkligen höst!!

 Nu skall jag sätta mej ner en stund..och bara vara...njuta..se lite på tv..så småningom.

Fröken Mys..önskar er alla en fortsatt mysig söndag!!!
Var rädda om er och varandra!!!


Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Så sant att Nyckeln till lycka finns inom dig :O) Det ska jag komma i håg.
    Jag satt just och funderade på hur mång löv det finns i världen? har krattat och krattat.
    Otroligt att rosorna fortfarande står sig så fint, annars tycker jag det brukar bara gå en eller max två dagar så slokar iaf någon blomma. Ha en skön söndagkväll. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  2. Hallojsan:)
    Åhh vilket bord förstår att du fortfarande är mätt hi hi
    Ha en härlig myskväll.
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  3. ...Fin text du...Va mysigt ni haft det då mams o du! Visst är det höst,löven faller o visar sig i oändligt vackra färger iallafall...Ha det gott i kväll nu! Kram Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika