fredag 30 september 2011

Då är jag här igen....

Måste börja med att säga LYCKA till!!!  Älskade Yohanna  skall på intervju idag!!!
Håller alla tummar jag kan!!!!!

Är här väldigt ofta..tycker jag!!
Men det är ju ni kära läsare...som gör att det är såå kul!! Tackar även igen..för kommentarerna jag får...de värmer såå gott nu i höstmörkret!!!

Idag är en...precis som fm igår...grå...grå..dag..inte bara grått..utan även dimma. Men ändå varmt..var +15c vid 07.30 i morse.

Mr Mys var här på morgonen och visade bilen, som han köpte igår. Vi var ju och lämnade hans förra bil..i veckan....
Tänk att jag fått över honom på samma bilmärke som jag själv har...hihi....

Sen har jag varit ute och sprungit en sväng...hade bly..i benen när jag tog mina första steg..men sen gick det av bara farten.
Så nu har jag ätit god frukost..och skall strax hoppa in i duschen.

Idag kommer Anneli..skall bli sååå mysigt..även om vi har mycket kontakt..och inte bor såå lång ifrån varandra..blir det inte så ofta som vi ses. Får bli ändring på det!!!!

Fröken Mys...önskar er alla en härlig höstdag!!!
Dagen som är idag..kommer aldrig igen..så gör det bästa av den...lev här och nu...och njut..av det  du har runt omkring dej!!
Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. hej gumman! tack för så söta kommentarer du alltid ger mej! Ser alltid till att inte missa dej heller...Åh är det jobb på gång för tösa alltså? Hoppas på tur då! Ha en trevlig helg Kramen Gunilla

    SvaraRadera
  2. KRAM! :O) och ha en riktigt skön och trevlig helg Annika/Katarina.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika