fredag 23 september 2011

God förmiddag på er.....!!

Solen skiner...blåser en hel del...men vad gör det!!! Efter några mulna..gråa och regninga dagar...så är jag såå glad om solen så visar sig bara liiite!!!
Idag är det höstdagjämning...tänk..att dagen och natten är lika långa...:)

Igår em kom lilla mamma hit...sedan var även Josefine och Niklas här på fika..såå mysigt!!!


Åter till denna dagen!!!

Har varit ute och sprungit en sväng, nu på morgonen. Har ju haft ett par slappar dagar när jag inte har sprungit.
Men det är ju såå skönt när man väl fått på sig kläderna och kommit ut!!!
Gick lätt..som en plätt..hihi...

Nu har lilla mamma och jag avnjutit frukosten..så nu skall jag hoppa in i duschen..och sedan skall vi ta en sväng till Överby.
Se om jag hittar några boots..bl a.

Senare om vädret håller i sig..blir det nog en tur till Snäckan...vilket ni ALDRIG har hör talas om tidigare..haha.

Fröken Mys..önskar er en fortsatt underbar dag!!! TACK ännu en gång för era Grattis kommentarer!!! Blir sååå glad!!!!

Tjatar ofta om att man skall säga ett hej..eller ge någon okänd ett leende..och att det kan göra hans/hennes hela dag!!

Jag är övertygad om det...vet ju bara själv, när jag är ute och springer tidigt på morgonen. Möter jag då ngn som ler..eller säger ett Hej..så blir jag jätteglad!!!
Tänk då..den som ingen har..och möts av detta....hur betydelsfullt det är!!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. ...Du har alltid så bra slutspurt på dina inlägg...Visst stämmer det,är man glad o positiv själv så får man tillbaka en del,förhoppningsvis.Jo kommit in nu för en stund sen från trädgården..Puh vilket jobb med växthuset!! Blir nog bra till våren...ha en go fredag kväll Kram Gunilla ♥

    SvaraRadera
  2. Åh jag har ju alldeles missat att du fyllt år. Stort grattis i efterskott. Kan tala om att syrran blev jätteglad för kortet. Roligt när man kan glädja någon, precis som du skriver.
    Hoppas du har haft en skön dag och att helgen blir härlig.
    Kram Elzie

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika