tisdag 20 september 2011

Godmorgon på er....

Idag vet man verkligen inte om det är morgon eller kväll..för såå grått är det!!! Regnet hänger i luften...
Men typiskt september väder! Fråga mej...som dels fyller år runt den här tiden..samt att hummerfisket snart drar igång. Då brukar det vara grått och storm.

Ja ja..nog om det...somnade ganska tidigt igår..av förklarliga skäl..hihi...
Så nu på morgonen har jag hunnit med en hel del..men har lite kvar....

Skall bl a lägga emellan mina tårtor..och göra några marsipan blommor..som skall bli dekoration till en av tårtorna.
Dammsugningen är också kvar....men sen..struntar jag i det..och tar min lilla bil..och åker hem till bästaste Karin ist..hihi

Då var det ju.. ännu en gång..det här med tiden...i morgon fyller jag två jämna siffror..vart i hela friden har alla åren och framförallt dom fem senaste ..tagit vägen?
Förstår ingenting..och det är kanske bra..haha..annars kanske jag hade haft eller fått åldersnoja!
Men det har jag inte...
Varje dag och varje år har sin tjusning!! Är absolut inte rädd för att bli gammal..det enda är ju..att min kropp..inte vill det jag vill!! Men men är ju som det är!!

För ett antal veckor sedan var jag och röntgade mina knän.....har jag fått ngt svar? Icke!!!
Blev sur igår så jag ringde vårdcent....konstigt säger sköt...svaret har kommit för ett tag sedan..har han inte hört av sig?
Nej..se det har han inte...hon kollade min adr..och tfn nr..ja sa hon ,då kan han ju inte skylla på det heller.
Hmm...har tyckt att han varit sådär..denna läkare..och nu..börjar jag verkligen fundera!!
Fint när man själv får ringa och påminna om det som är hans jobb!!!
Så idag..funderar jag på att byta vårdcent!! El har funderart ett längre tag, eftersom min ordinarie läkare inte kommer tillbaka!

Nej nu ropar..marsipanen på mej...haha....

Fröken Mys...önskar er alla en underbar dag!!!
Försök att se dom små guldkornen i varje dag..du skall då se..att allting blir så mycket lättare!!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Hej Mysan...MEN hörru fyller du ÅR. STORT GRATTIS till bästaste Frk Mys. Fång med rosor till dig och en underbar dag. Tårtor med marsipan, mmmm. Kanske man får se en bild iallafall ??? Här gråter råttorna på hyllan. Har faktiskt ledigt idag så jag och Fjompen ska nu efter duschen ta en tur till Liertoppen och handla lite. Få se o vanliga vägen är öppen fortfarande, igår höll den på att flyta bort. Lova att ha en bra dag nu Mysan..

    Kram LIsa

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! GRATTIS gumman till de åren du fått! Då kommer väl mr mys till dej då! Tack för titten hos mej,har försökt hela dagen att kommentera till dej men ICKE gått,blir nästan stollig! Så vet du varför...ha det gott kramis Gunilla ♥

    SvaraRadera
  3. Halloj! jaså det vankas födelsedag .. Grattis i förskott från mig :) grått o trist här me o förkylningen ger inte med sig!!! men har jobbat i af.o allt blir såå mycke motigare,,tycker jag börjar låta som de manliga könet när de är förkylda hi hi.. Kram på dig! Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika