torsdag 22 september 2011

Godmorgon på er....!!!

Tack för alla gulliga kommentarer igår!!! Ni är fantastiska!!

Morgon..? Ja för mej är det morgon nu...Josefine och jag körde Yohanna och Lina till Landvetter inatt..de flög till New York..i morse...!!!!
Jag var väl hemma efter 07.00 någon gång..
Sovit av och till under 3 tim. Så nu sitter jag här med frukosten...hihi...

Tvättar....solen skiner ibland..men det BLÅSER!!!!

I em kommer lilla mamma hit...Josefine kommer också en sväng på kaffe o tårta..blev lite kvar!!!

Men åter till gårdagen!!!!!

På fm mötte jag upp Yohanna och Josefine på torget..så jag blev bjuden på fika..på Lejas..och  där fick jag min present..och gulliga kort.....


 Typiskt Josefine...att döpa oss..haha..

Fick presentkort som jag önskat mej..blev sååå glad!!! Tack igen!!!
Sen efter fikat...blev jag bjuden på lunch av Mr Mys...såå mysigt!!!!

Sen hem..och sedan var det en strid ström av gäster...!! Hade bara en såå..underbart ljuvlig födelsedag!!!

Rosorna jag fick av Mr Mys..när han kom på tårta på em....










Fick denna underbara ros av Niklas...(Josefines sambo)



Tack alla för att ni gjorde min dag..dels genom att komma..presenter...tfn samtal och både sms..och mms!!!
Niger..och som sagt tackar!!!

Nu skall jag fortsätta med mitt kaffe!!

Fröken Mys..önskar er alla en underbar dag!!!

Var rädda om er och varandra...fånga och gör dagen idag..till din egen!! Kram/Annika

9 kommentarer:

  1. Grattis, grattis i efterskott. Vilka fina presenter och röda rosor, det är inte fy skam det inte:):):)
    KRAM Helena

    SvaraRadera
  2. Åh va mycket fiint du fått gumman...Förstår väl att du är omtyckt eftersom du blev så uppskattad! Fina bilder!! Mr mys blommor inte fy skam du...*blink* Kramis Gunilla i stua

    SvaraRadera
  3. Härligt att bli så uppvaktad ;)
    Så fina presenter .
    Härliga blommor också hi hi
    Ha en myskväll vännen.
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  4. Hej Annika!

    Vad skoj att du vill vara med i min utlottning! Och så roligt att du hittade till min blogg - alltid kul med nya bekantskaper!

    Grattis på födelsedagen i efterskott...
    Och du.. den där Mr Mys verkar vara ett kap! ;0)

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  5. Men!! Grattis i efterskott! Du har blivit ordentligt uppvaktad ser jag..helt rätt!! Ljuvliga blommor och söta gåvor..gillar den lilla ängeln av glaspärlor!!

    Kramis Sanne

    SvaraRadera
  6. Hejsan!

    Stort GRATTIS i efterskott!!!!!!! Så mycket fint du har fått:)))

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Hej vännen! så uppvaktad du har blivit ;) du har många goa omkring dig! det avspeglar hur man själv är tycker jag! du är nog också mån om dina nära o kära..kramiz Jessica

    SvaraRadera
  8. Hej Annika.
    Men tack så jättemycket för din fina kommentar hos mig, det uppskattas ska du veta, att någon bryr sig.
    Men jag ser att du fyllt år.
    Så tam ta ra dam, fanfar. Och hipp hipp hurra för dig.
    Många varma kramar till dig från mig.
    Zara

    SvaraRadera
  9. Tack för igår, tårtorna var super goda! kram Annika

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika